Convocadas prazas de auxiliares de conversa de nacionalidade española para traballar no estranxeiro.

Veñen de convocarse máis de 800 prazas de auxiliares de conversa de nacionalidade española para traballar no estranxeiro.

O prazo para inscribirse é de 15 días hábiles e comeza este 7 de decembro.

Se estás a piques de rematar a túa titulación ou a remataches despois do 2016 pódeche interesar participar!

Este programa que ofréceche unha estadía de outubro do 2022 a maio do 2023 en países como Alemania, Australia, Canadá, Bélgica, Francia ou Portugal, entre outros, a cambio dunha compensación económica.

Se te seleccionan, deberás exercer funcións de axudante en práctica de conversación en castelán, baixo a dirección dun profesor titular, durante un mínimo de doce e un máximo de vinte horas semanais dependendo de cada país.

Aínda non sabes se é para ti? Aquí obterás resposta ás preguntas máis frecuentes.