O profesorado español segue estando por encima da media da Unión Europea en horas de ensino ao ano, tanto en Primaria como en Secundaria; é dicir, ten menos dispoñibilidade horaria para outras actividades docentes.
As Administracións educativas deben asegurar que todos os centros educativos reciban os recursos humanos en función dos seus obxectivos, características, contextos e necesidades do alumnado.
O aumento do número de horas lectivas que o profesorado vén sufrindo nos últimos anos, xunto co aumento de cocientes, non soamente afecta á calidade educativa, sobrecargando ao profesorado, senón que supón unha redución do número de profesores/ as necesarios para garantir a mesma.
Por iso, vimos esixindo, ano tras ano, unha revisión da distribución horaria semanal e do número de alumnos e grupos asignados a cada profesor, así como a ampliación dos persoais dos centros educativos para adecualas ás necesidades actuais.
Realmente temos un horario racional que aproveite ó máximo as capacidades das alumnas e alumnos e do profesorado?
Vexamos os datos: revisa o noso boletín para ver como varían as horas de docencia en relación a outros países do entorno e incluso entre as nosas comunidades autónomas.