UGT Servizos Públicos non asina o IX convenio de Ensino e Formación Non Regrada

UGT Servizos Públicos non asinou o IX Convenio de Ensino e Formación non Regrada e lamenta que este ámbito consolidouse como o máis precario de todo o sector educativo. O convenio foi asinado por todas as organizacións patronais do sector e a organización sindical CCOO.

O Sector de Ensino de UGT Servizos Públicos sempre defendeu que era o momento de cambiar estruturalmente este convenio colectivo, que non evolucionou ao mesmo ritmo que o resto de convenios colectivos do sector educativo. O IX convenio colectivo non debía ser un convenio máis, este era o momento de realizar reformas estruturais para o sector.

Os avances do convenio foron poucos e insuficientes. Non se puxo límites aos contratos a tempo parcial e temporais dos seus traballadores. UGT Servizos Públicos veu denunciando regularmente que máis do 75% dos traballadores do sector ten contratos a tempo parcial e/ou temporais.

Ademais, hai que engadir que os mínimos incrementos salariais do IX Convenio de Ensino non Regrado o serán unicamente para o salario base, quedando conxelado o complemento de dedicación.

Por outra banda, é rechamante que a titulación máis requirida polos empresarios do sector para impartir docencia no ensino non regrado é de, polo menos, un grao universitario. Con todo, o salario, para quen ten a sorte de ter a xornada completa, é moi próximo ao SMI. Por tanto, desde o propio convenio colectivo está a fomentarse un modelo de traballadores moi ben cualificados pero pobres. O que se critica noutros convenios colectivos do ensino non parece ter cabida no Ensino Non Regrado, fomentando que haxa traballadores de primeira ou de segunda e reivindicando menos para os traballadores deste sector que para outros.

Todo un despropósito que confirma que o ensino non regrado seguirá tendo os salarios máis baixos e as condicións de traballo peores de todo o ensino, tanto pública, concertada como privada en calquera dos seus convenios.

O novo convenio colectivo tampouco terá cambios, como propuxo unha e outra vez UGT, na xornada laboral, nin na regulación do teletraballo, nin na desconexión dixital nin no traballo en liña.

UGT Servizos Públicos non será cómplice da crecente precariedade laboral dos traballadores do Ensino Non Regrado.

UGT_Servizos_Públicos_non_asina_o_IX_convenio_de_Ensino_Non_Regrado.pdf