UGT recurrirá aos Tribunais se o Ministerio non inicia as negociacións do paso ao subgrupo A1 do Profesorado Técnico de FP con titulación universitaria

O Sector de Ensino de UGT Servizos Públicos remitiu unha carta á ministra de Educación, Pilar Alegría, na que volve esixir a negociación do procedemento de acceso do Profesorado Técnico de FP con titulación universitaria ao Subgrupo A1 e a súa integración no Corpo de Profesores de Ensino Secundario.

Esta medida, que afectaría a máis de 20.000 docentes, aparece recollida na Disposición Adicional Undécima da LOMLOE e aínda non se desenvolveu, a pesar de que a lei entrou en vigor o 19 de xaneiro de 2021.

UGT Servizos Públicos reclamou en reiteradas ocasións o inicio das negociacións -que tamén deben ser abordadas coas comunidades autónomas-, pero, a día de hoxe, nin sequera fixouse data probable para abordar a cuestión.

A xuízo do Sector de Ensino de UGT Servizos Públicos, a actitude do Ministerio de Educación e FP supón un incumprimento das súas obrigacións por inactividade material, susceptible de ser recorrido pola vía administrativa.

Tamén instamos ao MEyFP a que, no seo da Conferencia Sectorial de Educación, impulse un acordo para que as Administracións educativas establezan a homologación retributiva do Profesorado Técnico de FP sen titulación universitaria, dado que manteñen especialidade e atribución docente nos mesmos termos que os Profesores Técnicos que se integrarán no Corpo de Profesores de Ensino Secundario.