Publicada a Orde de Concertos Educativos 2021

A publicación da Orde de concertos educativos reflexa un incremento total de 16 unidades en todo o sector da educación concertada. Estes datos, que semellan positivos esconden unha situación preocupante para o sector: a perda de unidades de Infantil que aventuran o peche progresivo de líneas de Infantil, Primaria e Secundaria.

Supresión de Unidades

Incremento de Unidades

Balance

Infantil

12

2

Primaria-ESO

8

6

Educación Especial

5

12

Formación Profesional

1

22

Totais

26

42

16

A UGT-Servizos Públicos o ven denunciando dende vai anos na Mesa Tripartita. Vai haber unha baixada espectacular de matriculacións en Educación Infantil e con elo ven detrás a perda de unidades e a perda de postos de traballo. O de este ano é un anuncio claro do que virá.

A solución é negociar un acordo de mantemento de emprego (AME) cunhas novas condicións e que salven a sangría de postos de traballo que se están perdendo e máis que se van a perder.

• A UGT-Servizos Públicos propón recolocar aos traballadores no mesmo centro onde se perdan unidades (para reforzos, desdobres e a redución do rateo profesor/alumno).
  • Isto non produce un incremento dos orzamentos educativos pero si da calidade educativa.

Publicada_a_Orde_de_Concertos_Educativos_2021.pdf