Novas de procesos selectivos

Novas de procesos selectivos:

Resolucións de realización de primeiros exercicios:

• Terapeuta ocupacional (ii-20) (consolidación laboral)
  • Terapia ocupacional (a2) (pi e pl)
  • Titulado/a superior (i-004) (consolidación laboral).
  • Corpo superior administración xeral (a1)

PROCESO EXTRAORDINARIO DE CONSOLIDACIÓN DE EMPREGO:

ACCESO LIBRE E PROMOCIÓN INTERNA

• Terapia ocupacional (subgrupo A2):
    • 14 de marzo de 2021
    • Chamamento único que se iniciará ás 9.00 horas
    • Pavillón nº 2 do recinto da Feira Internacional de Galicia en Silleda.

ACCESO LIBRE

• Corpo superior da Administración xeral, subgrupo A1:
    • 21 de marzo de 2021
    • Chamamento único que se iniciará ás 9 horas, nos seguintes lugares:
      • Pavillóns nº 1 e nº 2 do recinto da Feira Internacional de Galicia, en Silleda, para os aspirantes con domicilio nas provincias da Coruña e Pontevedra, segundo conste na solicitude de participación no proceso.
      • Pavillóns nº 1 e nº 2 do Pazo de Feiras e Congresos de Lugo, para os aspirantes con domicilio nas provincias de Lugo e Ourense, ou doutras comunidades autónomas, segundo conste na solicitude de participación no proceso.
    • Os/as aspirantes deberán ir provistos de DNI ou de documento fidedigno acreditativo da súa identidade, a xuízo do tribunal, e lapis do número 2 e goma.
    • Non se permitirá o acceso ás aulas en que se realice o exercicio con teléfonos móbiles, axendas electrónicas, reloxos intelixentes ou calquera outro material ou instrumento de que se poida valer o/a aspirante para auxiliarse na realización do exercicio. Non se habilitará ningún servizo de recollida de móbiles.