Procesos selectivos:

• Escala de enxeñeiros/as especialidade de enxeñaría agronómica
  • Escala de letrados/as

Publicadas hoxe en DOG as Resolucións sobre os seguintes procesos selectivos (enlaces ás publicacións):

OPE 2018:

• Proceso selectivo:
    • Corpo facultativo superior de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo A1, escala de enxeñeiros, especialidade enxeñaría agronómica.
      • Anexo á resolución publícase a relación de aspirantes que superaron o proceso selectivo, por quenda e orde de puntuacións obtidas
      • Prazo para a presentación da documentación prevista na base IV.2 da orde de convocatoria: 20 días hábiles, contados a partir do seguinte ao da publicación no DOG desta resolución.
      • Eleva a dita relación ao titular da Dirección Xeral da Función Pública para que elabore a proposta de nomeamento como persoal funcionario de carreira das persoas aspirantes que figuran nela

OPE 2019:

• Proceso selectivo:
    • Corpo superior de Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo A1, escala de letrados/as
      • Nomeamento de persoal funcionario de carreira do corpo superior de Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo A1, escala de letrados, a persoa aspirante aprobada que se relaciona no anexo desta resolución, e adxudícalle como destino provisional o que figura no mesmo anexo