Novos procesos selectivos: Nomeamento de persoal funcionario de carreira: A1/A2/C2 quendas libre e interna (08/01/2021)

Publicadas hoxe en DOG as resolucións polas que se procede ao nomeamento como persoal funcionario de carreira dos seguintes corpos da Administración Xeral:

• Corpo superior da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo A1:
  • Corpo de xestión da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo A2:
  • Corpo auxiliar da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo C2:

As persoas aspirantes aprobadas relaciónanse nos anexos das resolucións, ordenadas de acordo coa puntuación final obtida, e adxudícaselles os destinos provisionais ou definitivos, segundo o disposto na base IV.6 das correspondentes convocatorias, que figuran no mesmo anexo.

Secretaría de Autonómica FeSP-UGT Galicia

Correo electrónico: sindicato-uxt@xunta.gal

www.fespugt.es  www.facebook.com/FESP-UGT-Galicia-Autonómica

O prazo de toma posesión é dun mes e comezará a computar a partir do día 11 de xaneiro de 2021.