OPE do corpo PTFP e outros temas na Mesa Sectorial do 15 de decembro

Na reunión da Mesa Sectorial de Educación o Subdirector Xeral de recursos humanos  indica que se incrementa a oferta de emprego público de un total de 240 prazas para o corpo de PTFP.

O reparto por especialidades é o seguinte:

Cod Especialidade Prazas
227 Sistemas e aplicacións informáticas:  17 prazas
228 Soldadura:  4 prazas
229 Técnicas e procedementos de imaxe e son:  3 prazas

Dende FeSP-UGT expoñemos cal é a situación actual da taxa de interinidade no corpo, sendo moi dispar, dependendo das especialidades. A OFERTA DE EMPREGO, diante da futura configuración do actual corpo de PTFP, pode ser parte dunha solución para o profesorado que ten titulación habilitada para a docencia.

A situación que se pode dar no conxunto do Estado coa declaración de “corpo a extinguir” do actual PTFP, aínda recoñecendo que ten enormes dificultades que se deberán salvar, non ten o impacto que ten no resto do Estado entre outras cuestións polo seguinte:

– Os acordos de concertación do Emprego Público asinados por FeSP-UGT, tanto os estatais coma o de Galicia, e coas súas conseguintes ofertas de prazas de estabilización supuxeron que neste momento o impacto ante a introdución da disposición adicional vixésima terceira da LOMLOE.

– O acordo de Interinos de Galicia, asinado por FeSP-UGT, permitiron que a nosa Comunidade Autónoma non teña as taxas alarmantes de interinidade que existen noutras CCAA. Estamos a falar que hai comunidades que teñen unha taxa de máis do 30%. En Galicia, e debido en gran parte ó Acordo de interinos en vigor, este colectivo non ten esa dimensión, atópase nun 7% aproximadamente.

– A conclusión á que chegamos é que o acordo de concertación coa súa conseguinte oferta de emprego máis o acordo de interinos é a solución máis viable e realista para a racionalización dos recursos humanos no sistema educativo.

– Se hai un corpo sometido á vulnerabilidade e arbitrariedade das circunstancias (matrícula, ciclos a implantar, conexión co mercado laboral) é o colectivo de PTFP. Faise máis necesario que nunca un novo mapa de FP de Galicia, realista, negociado, escoitando a todos, cunha certa estabilidade que estea en conexión coa realidade socioeconómica do entorno para potenciar precisamente todas as ensinanzas conectadas directamente coa realidade do mundo do traballo. E iso neste momento non se está a dar.

– Preocúpanos a problemática xurdida co corpo de PTFP como corpo a extinguir:

Esta oferta de emprego público cubre o 100% do persoal docente de PTFP sen titulación de acceso ao grupo A1. Esta oferta, engadida á xa convocada suma 603 prazas.Preocúpanos que non se cubran todas as prazas ofertadas.

Nas convocatorias de oposicións dos anos 16, 17, 18 e 19 deixáronse sen cubrir un 10 % de prazas.

– Inquiétanos a situación que existe coa titulación de grao necesaria para pertencer ó corpo A1:

Dependendo das especialidades, a incidencia da carencia de titulación axeitada para acceder ó corpo de PES é maior. Dous claros exemplos (hai máis) son as especialidades como mantemento de vehículos ou peiteado.

A OPE pode pretender paliar en parte o problema que xurdirá no futuro coa falla de titulación para acceder ó sistema.

Dende FeSP-UGT, entendemos que a solución do problema que pode xurdir no colectivo de interinos do corpo PTFP debe darse dende o conxunto do Estado e dende o conxunto das administracións.

Para ver toda a información preme no arquivo adxunto.

Informate: Mesa Sectorial 15 de decembro