Mesa Sectorial 10 de xuño: direccións CFRs e asesorías CAFI, postos de escolarización a alumnado de atención preferente, prazas sometidas a convenio.

Mesa Sectorial
Na próxima Mesa Sectorial do 10 de xuño comezaremos por analizar o borrador do concurso para a selección de postos de dirección dos centros de formación e recursos e asesorías do Centro Autonómico de Formación e Innovación e dos centros de formación e recursos. Seguidamente, estudarase o borrador do concurso de méritos para mestres para cubrir, en comisión de servizos, postos de escolarización a alumnado de atención preferente. A continuación, tratarase o concurso de méritos para cubrir prázas en postos sometidos a convenio. Por último, plantexaremos as vosas consultas. Adxuntamos a documentación a estudo. Fainos chegar as túas aportacións a través do liberado da túa zona ou escribíndonos ó correo Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Coñécenos

Servizos