Martes 26 de abril: Mesa Sectorial sobre o anteproxecto do Decreto de oposicións derivadas da Lei 20/2021 e as comisións de postos de atención preferente

O martes 26 de abril celebarase a Mesa Sectorial na que se debatirá cos responsables da Consellería de Educación,  sobre  o  Anteproxecto de Decreto polo que se aproba a oferta de emprego público correspondente a prazas derivadas da Lei 20/2021.

Tamén revisaremos a Resolución  pola que se convoca concurso de méritos específico entre persoal funcionario de carreira e en prácticas do corpo de mestres para cubrir, en comisión de servizos, postos de escolarización a alumnado de atención preferente.

Se estás interesad@, dende a UGT Ensino escoitamos as túas posibles aportacións e suxestións para presentalas nesta reunión. Por iso, fainos chegar as túas aportacións a través do liberado da túa zona ou escribíndonos ó correo Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Coñécenos

Servizos